čtvrtek 25. listopadu 2010

Vice&Showroom

Znáte to, někdy se probudíte a jakoby bylo všechno špatně, špatně se mi skudrnatí vlasy, hruška, co si dávám do ovocného salátu je velikosti piccolo, venku je ošklivo a prší... To ovšem nebyl případ včerejšího dne. Byla středa a tak jsem si mohla přispat až do tři čtvrtě na pět, vlasy se mi zkorutily na jedničku s hvězdičkou, hruška, co jsem si dala do snídaně vypadala, jakoby ji vypěstovali v temelínském jaderném reaktoru a venku padaly krásné nadýchané vločky sněhu.

Když jsem se pak sešla s A nabraly jsme směr redakce Vice. A zde měla udělat jeden rozhovor a já slíbia, že to budu fotodokumentovat(takže kritika na tyto fotky nepřichází v úvahu:D). V redakci se mně taky jeden z redaktorů zeptal jsetli bych nechtěla pro Vice psát. Nechtěla. Asi by mně to nešlo a tím pádem ani nebavilo, což o to alespoň trochu zajímavě psát umím, ale nejraději píšu o svých pocitech a myslím, že by šéfredaktora Vice moc nepotěšilo, kdybych místo rozhovoru s organizátorky Code Mode odevzdala článek o svých pocitech...

Když už se schylovalo k poledni, začínala jsem mít hlad a být trochu rozladěná, s A jsme tak nabraly směr Bakeshop, kde mně z rozladěnosti vytrhl apple&brie croissant. Po Bakeshopu jsem měla v plánu koupit dárek pro daddyho, ale jak se ukázalo, nebyl to vůbec lehký úkol, protože sehnat někde značkový pásek, vyhovující daddymu v barvě capuccina je asi nadlidský úkol, ale já se nevzdám.

Protože má dnes svátek Kateřina a my byly na cestě do showroomu, řekly jsme si, že by bylo dobré přinést Kátě a Kátě alespoň nějakou malou pozornost, a tak jsme se stavily v jedné pralinkárně. Po 78 otázce A, jestli je už čas se jít showroomíkovat jsme se konečně vydaly tím směrem, i když jsme se snažily jít co nejpomaleji, přesto jsme v showroomu byly o 18 minut dřív. U dveří nás uvítala usměvavá Káťa v krásném tričku Lanvin, které mělo být už za chvíli moje. Taky že bylo, Káťa nám předala naše vysněnosti a tak jsem se začla, nad tričkem rozplývat a A zase nad svými botičkami. Po chvíli dorazila i Eva Liliana, tak jsme si musely předat všechny novinkya řešit hnusný německý Gertrudy. Asi za další půl hodinku přišla i druhá Káťa se kterou jsme vedly další velice zajímavý rozhovor. Mimochodem bych chtěla Káťám popřát všechno nejlepší k dnešnímu svátku:-*. xoxo




 V redakci Vice. Některé obrázky mně opravdu velmi zaujaly, například vraždící Karl Lagerfeld.









 Eva Liliana a její nádherné šatičky:-). Mimochodem, kdyby se jí ta fotka nelíbila, tak ať mi dá vědět a já jí smažu...


4 komentáře:

  1. miluju tu tvou kabelku,je užasná!:)
    a z Vice mi psali dneska jestli s nimi nechci spolupracovat,tak uvidim co se z toho vyvine:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé kočky jako vždycky :-)) a tvoje vlasy a jejich kroucení, asi bych se nechtěla vzbudit se špatně zkroucenými vlasy, ale na fotkách je máš vždycky nádherné, ymslím, že nejsem jediná kdo ti je závidí :-)))

    OdpovědětVymazat