neděle 14. srpna 2011

Madonna



Když jsem asi před měsícem náhodou narazila na Madonnino CD Bed time stories, můj původní úmysl byl uložit ho zpět do krabice k ostatním starým CD, nakonec jsem se ale rozhodla si ho poslechnout. Už první písneň s názvem Survival ve mně vyvolala velmi zvláštní pocit, který mě od ní nedokázal odtrhnout a chtěl jí poslouchat napořád. Nakonec jsem si CD poslechla celé najednou a měla jsem jasno, i když jsem se v minulosti o Madonnu nijak zvlášť nezajímala, nyní jsem se o ní musela dozvědět více!

Madonna se narodila  16. srpna 1958 v Bay City, Michiganu, USA. Je populární americkou zpěvačkou, skladatelkou, tanečnicí, herečkou, producentkou, módní ikonou a svého času i sexuálním symbolem (dost slušný na jednoho člověka).

Je považována za nekorunovanou královnu populární hudby, podle Guinnesovy knihy rekordů z roku 2007 je také zpěvačkou s největším příjmem.

Do prosince 2005 vydala 12 platinových alb, kterých prodala přes 200 milionů po celém světě, díky čemuž je nejlépe prodávanou zpěvačkou všech dob.

Madonna během svého turné Confessions Tour vystoupila 6. a 7. září 2006  i v Praze. Její koncerty během turné  byly okamžitě beznadějně vyprodány. Ten pražský byl například vyprodán za necelou hodinu, čímž se stal nejrychleji vyprodaným koncertem O2 arény v historii naší země.










A jak se vlastně Madonna udržuje v kondici?

I když je jí přes padesát vypadá lépe než většina třicátnic. Při své výšce 163cm váží 51 kg a je, co se zdraví týče, skutečnou fanatičkou. Každé jídlo je pro ni obřadem, nejraději si ho vaří sama, podle makrobiotických kritérií a pokud není zbytí, svěřuje přípravu jídla svému osobnímu kuchaři, který ji doprovází i na cestách. Stravuje se výhradně BIO a cílem jejího životního stylu je nalezení vnitřní rovnováhy. Kromě ryb se její strava čistě veganská. Její jídelníček je bohatý na obilné kaše, saláty, luštěniny a mořské řasy.







Na rozdíl od nás obyčejných smrtelníků s vrtkavou vůlí, Madonna vůbec nehřeší. Nekouří, nepije alkohol, zřekla se sladkého (při čemž jen nevěřícně kroutím hlavou) a denně si pročišťuje tělo sportem. Díky své disciplinovanosti denně trénuje alespoň dvě hodiny, ať už ve fit centru se svým osobním trenérem Kimem Lee, nebo běhá a jezdí na kole. Mimochodem, všechny tyto aktivity provozuje Madonna ve svém volném čase, její pracovní náplň obsahuje mimo zpěv jazz dance, disco a hip hop.






A jak královna popu a její písně působí na vás?


(weheartit.com, wikipedia)

xx B



1 komentář:

  1. Klobouk dolů před Madonnou, ale její hudbu nějak nevyhledávám. Ten citát je dobrý :)

    OdpovědětVymazat