pátek 13. května 2011

Hi Hello Kitty


Podle mně záleží z velké části na vás, jaký den budete mít. Když jsem ráno vstávala, rozhodla jsem se, že dnešek bude patřit k těm dnům, kdy se pořád usmíváte a každého byste nejraději objali, to jsem teda ještě netušila, že večer nepůjde blogger a já se kvůli tomu nevyspím... Až na tento drobný incident mi okolnosti docela přály. Ze školy se mi podařilo odejít o pár hodin dříve, češtinářka nám rozdala čokoládu a navíc mně odpoledne čekalo uvedení kosmetiky Hello Kitty na český trh.

Rozhodit mně tedy nemohl ani ten roztomilý deštíček, či téměř hodinové zpoždění A do Bakeshopu, které jsem využila k naučení daní.

A nyní k samotné prezentaci. Bylo velmi milé vidět opět tolik milých blogerek a moci s nimi strávit příjemné odpoledne. Prezentace se konala v OC Nový Smíchov v parfumerii Marionnaud, kde se HK bude exkluzivně prodávat a kde se nás ujal milý a stylově oblečený Jakub, který nás s kosmetikou blíže seznámil a prozradil nám nějaké zajímavosti, jako například, že kosmetika Hello Kitty měla teprve včera premiérové uvedení ve francouzské Colette. Byla jsem velmi potěšena i cateringem, protože se podávaly moje oblíbené macaroons, i když se během akce objevil názor, že macaroons a cup cakey jsou oldschoolové:-D. Při odchodu jsme dostaly roztomilou taštičku s produkty a já se už nemohu dočkat až je vyzkouším. Na podrobnější článek o nich se chystám po maturitě.









xx B

2 komentáře: