pondělí 2. května 2011

Sex, drugs and rock'n'roll


V poslední době se začínám pomalu, ale jistě zamilovávat do cvočků, nýtů a jiných rockových prvků, dokonce začínám dostávat i chuť vyzkoušet nějaký ten rockový koncert. Od toho mně ovšem odrazují davy, na které není moje plachá a klidná povaha stavěná, nicméně můj bratr je obrovský rockový fanoušek a odpovídá tomu i hlasitost, se kterou onu muziku pouští, takže aspoň nějaký trénink mám.

Dnes jsem mimo jiné absolvovala i školní promítání filmu Králova řeč. Kromě zjištění, že většina mých spolužáku je banda nekulturních exotů, kteří na konci filmu v kině tleskají, se mi film velmi líbil. Herecké obsazení bylo úžasné a prostředí mně navnadilo na moje podzimní stěhování se do Londýna. 

Takže pokud váháte, jak strávit zbytek dnešního večera, doporučuji si pustit buď Královu řeč, a nebo si poslechnout nějakou rockovou skladbu;-).










It‘s such a thrill to perform live. You never know if you’re going to hit with a bottle or a bra.







(weheartit.com)
 xx B


wearing: boty - Converse, kalhoty, náramek,  - H&M, bunda - Zara, tílko, pásek - Mango, tričko - Benetton, brýle - Ray- ban

4 komentáře:

  1. Tleskaji v kine? Co prosim?? :-D
    Styl rockerky ti sekne, skoro bych ti to i uverila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tleskání v kině jsem ještě nezažila, vytáčí mě tleskání v letadle:-D
    A Královu řeč jsem shodou náhod viděla zrovna v sobotu:-) Taky mě to hodilo do takové londýnské nálady..

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé ty se máš, že se budeš stěhovat do Londýna!!! Byla jsem tam začátkem dubna a vrátila se absolutně nadšená :-) A plánuješ tam studovat nebo pracovat???

    OdpovědětVymazat
  4. Při slavnostní premiéře se přeci tleská i v kině=) Tak možná to tak brali i spolužáci=)

    OdpovědětVymazat