středa 1. prosince 2010

It's snowing.

 Asi jsem jedna z mála blogerek, která se zde neukázala v něčem z kolekce Lanvin for H&M, tak jsem se rozhodla to dnes napravit...

Přemýšlela jsem o čem bude můj další článek a dlouho jsem nemohla na nic přijít až když, jsem měla mít na občanskou výchovu aktuality a aktuálně jsem oznámila, že sněží a brzy budou Vánoce jsem měla jasno. V tomto článku tedy hodlám psát o Vánocích...



Momentálně se naše populace dělí na dva tábory a příznivce Vánoc a na jejich odpůrce. Příznivci zastávají názor, že Vánoce jsou krásné a že si je neumí užít jen ti, co jsou moc líní, nebo unavení hledat v nich onu úžasnou atmosféru. A kromě toho přece všichni potřebujeme nějaké rituály, jinak nám hrozí, že se zhroutíme. Odpůrci se pro změnu šklebí, že svátky už stejně zničila komerce a supermarkety nás pro jistotu na Vánoce připravují již od půlky srpna. Já si osobně myslím, že pravdu mají obě strany. Je sice úžasné, když večer dorazím domů a celý barák je nádherně rozsvíený a vůně vánočního cukroví mi provonila pokojíček, ale ve dne se zjeví celé drama, které této atmosféře předchází. Máma všude histericky běhá a vykřikuje, že nestíhá, že ještě nemá dárky a každému je schopna vynadat i kvůli prkotině. Táta naštěstí Vánoční atmosféru ignoruje a kdyby bráchovi někdo o blížících se Vánocích neřekl, ani by nezaregistroval, že jsou...



Jeden z rituálů, který mám sice jen pár let, ale hrozně ho miluju, je předvánoční návštěva Vídně s A. Samozřejmě si ho nemůžeme nechat ujít ani letos, takže se po 10. prosinci můžete těšit na jistě úžasný fotoreport. Máme totiž s A v plánu koupit si holinky Burberry, naštívit Dunkin Donut a samozřejmě návštěvu mnoha jiných obchůdků, které v čechách nejsou...



Pro dnešek se s vámi loučím, ale než to udělám musím se s vámi podělit o zážitek, který se nám stal s A když jsme stály venku a kňourajícně mrzly, tak před námi přešla slečna jen v džínových minišortkách. Toto bylo doprovázeno komentářem:

B: Koukni na tomo ma-gora v minišortkách, já být její matkou, tak jí seřežu...
A:Jo, seřežu jí jako pytel.
B: Hlavně, že má válenky.
A:Já bych jí seřezala do barvy těch džínových minišortek...
                                                                                                                                                   xx

9 komentářů:

  1. Taky se chystám do Vídně, ale spíš pro atmosféru! Na Burberry to finančně nevypadá.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Drahoušku, jsi děsně alibistická, souhlasit s oběma tábory je prostě a jednoduše nefér. A ještě jednou říkám, že Dunkin Donut ve Vídni není a to, že budeš o EKO opakovat "I believe in Dunkin DOnut, I do, I do!" tomu prostě nepomůže. Ale jinak víš, že tě zbořňuju. Btw, cituješ mě špatně, já řekla, že bych jí seřezala tak, že by byla modrá jak ty šortky. Mimochodem přišla jsem domů děsně zasněžená a když jsem si pročesávala vlasy tak křupaly!! :'( C u tommorow. xoxo

    OdpovědětVymazat
  3. tohle je myslím nejhezčí tričko z té kolekce!:) kdybych mohla šla bych do něj taky!

    OdpovědětVymazat
  4. PS: Zahal se, je mi z tebe zima.

    OdpovědětVymazat
  5. Také se mi tohle tričko líbí a už teď se nemůžu dočkat vašeho vánočního článku o Vídni. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. hm burberry! a ta fotka stromceku je super, taky stromcek chcem :)


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. To tričko ti moc sluší :-) věřím, že vám je v Praze zima, nám na moravě taky :D a do Vídně jedu 9. prosince :-)) i když do Burberry se fakt asi jen podívám ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. ve čtvrtek také jedu do Vídně, už se těším;)
    tohle tričko se mi také líbí! natie

    OdpovědětVymazat