pátek 17. prosince 2010

Joyeux Noël monsieur Ford

Nevím jak vy, ale já mám konec roku moc ráda, hlavně co se týče časopisů. Všechny se zabývají rekapitulací předešlého roku a dedukcí, co se asi bude dít rok následující. Některé časopisy vám skrz horoskop sdělí, co lze čekat rok následující, upozorní, čemu byste se měli  výhýbat a co naopak podniknout. Jiné časopisy mají zaručené rady jak o Vánoce nepřibrat a další vám zase odhalí módní trendy, nebo představí dosud neznámou celebritu.

Byl tu ovšem jeden časopis který mě fascinoval. A sice francouzská Vogue. Obálka mi ostře červeným nadpisem Joyeux Noël monsieur Ford napověděla, že toto vydání bude pravděpodobně zasvěceno Tomu Fordovi, což pro mě byla úžasná zpráva, neboť Tom Ford patří k mým oblíbencům. Po prolistování prvních stran, kde se nacházely hlavně reklamy na různé značky a návrháře, jsem se zarazila u fotky Toma Forda v kovbojském klobouku, s kotletami většími než má Robert Pattison, jak se líbá s s dalším kovbojem. Pochopila jsem, že toto vydání bude poněkud "volnomyšlenářské".

Jako úžasnou shledávám módní story nazvanaá Cadeaux. Již název vám mohl napovědět, že módní story bude zasvěcena dětem. Myslím, že to ve Vogue vymysleli úžasně. Malé holčičky s make-upem jako dospělačky a oblečené do šatů od návrhářů. Trés chich:-).

Okouzlujíci byla také story s tématem divokého západu, nazvaná Pussy West. Okouzlující a nádherně oblečené modelky se zde snažili "ulovit" velice HOT kovboje.

Pozastavila jsem se až nad článkem nazvaným FOR EVER LOVE. V tomto se totiž objevily dvě postavy, zhruba tak ve věku našich prababiček a pradědečků, jak se velice lačně osahávají, líbají po celém těle a...a dál už jsem se nedostala, protože jsem byla až příliš šokována, teda spíš znechucena...

Na posledních stránkách, bylo vše v rytmu party, přesněji party s maskami. Zbožňuju, takové ty akce, kdy máte na sobě kouzelné večerní šaty a na oči si nasadíte decentní masku:-).











A tím pro dnešek končím, xx B

3 komentáře:

  1. tohle Vogue jsem si koupila v utery a jeste jsem se nedostala k tomu si ho prohlednout,takze plán na dnesni vecer je jasny:)

    OdpovědětVymazat
  2. myraspberrylife: Tak doufám, že se ti Vogue líbila, protože já jsem jí byla nadšená:-).

    OdpovědětVymazat