pátek 30. března 2012

Patricia Vincent fashion show




Na včerejší večer jen tak nezapomenu a to hned díky několika událostem. Bylo mi umožněno se zúčastnit módní přehlídky začínající, nicméně talentované módní návrhářky Patricie Vincent. A o příjemnou atmosféru, jenž mne doprovázela celý večer, se postarali moji přátelé z Velké Británie. Nyní něco málo k Patricii. V roce 2002 se přestěhovala z rodné Bukurešti do Vídně, kde začala studovat módní design. Když jsem se ji ptala, proč zrovna ve Vídni, odpověděla, že zde byla na prázdninách a Vídeň si zamilovala do té míry, až se rozhodla zůstat. V roce 2006 ve Vídni otevřela svůj první ateliér. Na Vídni se jí z tvůrčího hlediska líbí hlavně to, že zde není nijak omezována a může zde plně projevovat svou tvůrčí představivost a kreativitu.

O show:

Když jsem usedla, nevěděla jsem, co čekat, módní přehlídka se odehrávala v prostorech Rumunské ambasády, takže výběr osazenstva byl mix ze všech různých národností, od Rakušanů po Brity, nicméně velmi strohý. Když začala módní přehlídka chtěla jsem začít kritizovat: "Ten zip je moc vidět.", "Tento model vypadá velmi konfekčně."... Můj názor se ovšem změnil na konci, když Patricia přišla na "děkovačku" a já si za zářivým úsměvem, této čokoládové krásky všimla(nicméně celkem dobře zamaskovaných) kruhů pod očima od toho, jak celé noci nespala a snažila se své modely, na kterých pracuje a vytváří úplně sama, co nejvíce přiblížit k dokonalosti. A jak tam tak stála s pokorným úsměvem, užívajíc si potlesk z každé ruky, už jsem neměla tendenci cokoli kritizovat. Po přehlídce začala Patricia korzovat mezi hosty a velmi ochotně dávat rozhovory a odpovídat na otázky novinářů. A já ve finále zjistila, že mé favorizované šaty jsou stejné, jako ty Miss Austria, se kterou jsem se seznámila v průběhu večera. 

Mám-li to shrnout, i když je jasné, že její modely budou muset urazit ještě dlouhou cestu, než se objeví na stránkách Vogue vedle, Diora, či Chanelu, mají nakročeno správným směrem. A já doufám, že Patricie tohoto dosáhne, protože si to za svou tvrdou dřinu a odhodlání definitivně zaslouží:-)







xx B

5 komentářů:

  1. ty jo, to vypadá skvěle! je dobře, že se tihle mladí návrháři podporují a její modely vypadají velice žensky! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé :-) je vážně krásná

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek! Mladý návrhář se zkrátka nedá úplně srovnávat se zavedenými módními domy, chce to občas přimhouřit oko!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, já těmhle lidem moc fandím a ráda bych i nějaký kousek od nich měla.

    OdpovědětVymazat