pondělí 24. října 2011

Yorkshire adventure


Má anglická rodina má ráda dobrodružství a to do té míry, že si rozhodla koupit karavan. Nadšená jsem z toho vůbec nebyla a pravděpodobně jsem někde ve skrytu duše věděla i důvod. Když jsme se v pátek odpoledne vydali na sever Británie, tak to vypadlo, že se celý Londýn rozhodl jet stejným směrem. Silnice byly naprosto neprůjezdné a tak jsem několik hodin jeli krokem... Když jsme konečně dorazili do Yorkshiru, nastala další komplikace a sice s ubytováním. Jak už jsme se zmínila, anglická rodina jsou velcí dobrodruzi, tak netrvalo dlouho a přišel onen nápad v karavanu přespat. Pravděpodobně mě už nikdy nikam s sebou nevezmou, protože nejsem milovníkem tohoto způsobu života a bez své postele a sprchy, kterou musím mít i několikrát denně, jsem jednoduše nemohla usnout a celou noc smutně vzdychala.

Ráno jsem dorazili do Yorku. York je nádherné město s bohatou historií, hodně místních obyvatel ho přirovnává k Bath. Já měla možnost v něm strávit velkou část dne v doprovodu Jamese, který tam vyrostl a tudíž mi byl skvělým průvodcem.





A protože má James stejnou úchylku v nakupování jako já, věděl přesně, kde je jaký obchod:-)




Hlavním důvodem, proč jsme do Yorku přijeli, byla velká oslava. Britové umějí slavit, to je potvrzený fakt. Za celý večer se vypily litry alkoholu a všude vládla pohodová atmosféra:-).













Colin uvařil jeho pověstné curry a Helen se postarala o dezert v podobě sticky toffee puddinku s třemi různými omáčkami. Když jsem ho jedla, připadala jsem si jako v nebi...






Britští muži jsou gentelmani. Toto se mi potvrdilo i ve skutečnosti a sice, když mi nejstarší Jason přenechal na nadcházející noc svůj pokoj, když viděl můj nešťastný obličej, který nechtěl začít další noc hrůzy v podobě karavanového dobrodružství... Tak jsem měla možnost strávit ve vší počestnosti noc v pokoji britského teenagera. A abych nezapomněla Jason má hada, Hadů se bojím, ale karavanů pravděpodobně více:-D.



Jason je ten nejvyšší.





xx B





4 komentáře:

  1. hnedka bych taky vyrazila do anglie.. závidím ti:))

    OdpovědětVymazat
  2. to je úžasné :-) a ten karavan ... :/ no hlavně že jsi to přežila ve zdraví ;-) .. chtěla bych ochutnat jejich kuchyni

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za milé komentáře:-)

    OdpovědětVymazat